Llicència per canvi d’ús a residencial / habitatge

Llicència per obres que comportin canvi d'ús (locals o habitatges).

Tramitació:            

  1. Adreceu-vos al Registre Municipal i presenteu la instància junt amb la documentació a presentar indicada a l’últim apartat.
  2. Un cop resolta la sol·licitud, us notificarem la resolució a la vostra adreça indicada per a notificacions.
  3. Un cop concedida la llicència, si no s’estableix expressament en l’acte de concessió, es regirà per allò establert a l’art.181 del DL 1/2005, disposant d’un termini de 12 mesos per iniciar-les i un de 3 anys des de la seva concessió, per acabar-les.

 

Quin cost té:

L'establert a les Ordenances fiscals

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o afectada pel tràmit. Un/a representant degudament autoritzat/da.

Cal aportar:

  • Sol.licitud de llicència d’obra major.

  • Projecte Bàsic i d’Execució, per duplicat en format paper, i un en format digital (pdf, dgn, dwg o dxf) signats i visats (si s'escau) per un tècnic competent i pel Col·legi Professional corresponent:

    En el projecte s’aportarà plànol d’emplaçament referit al POUM. S’adjuntarà:

    Plànol d’emplaçament amb els serveis, mobiliari urbà i jardineria existents en la via pública per tal que les noves obertures projectades, no resultin incompatibles amb aquestes preexistències.

    Declaració de residus amb el càlcul de la fiança corresponent, segons model del COAC.

    Plànol de sanejament amb indicació dels col·lectors i desaigües. El pericó de registre s’haurà de disposar en zona comunitària.

    Plànol de secció i alçat amb indicació de l’evacuació de fums fins a la coberta de l’edifici a través d’un conducte individual (banys, cuines i calderes) i de la solera/paviment de formigó impermeabilitzat amb un gruix de 0,20 m. o forjat sanitari amb una cambra d’aire de 0,20m.

    Escrit del representant de la comunitat de propietaris conforme el promotor li ha donat comptes de les obres a realitzar en l’immoble.

    En edifici preexistent justificar que el propi edifici absorbeix les places d’aparcament obligatòries

    Tenir una alçada lliure mínima entre les plantes de 2,80 m., per l’ús residencial.

    L’entrada a l’habitatge es realitzarà preferentment per zona comunitària.


  • Full d’assumeix de direcció de l’obra DdO (Arquitecte).
  • Dades del Constructor.
  • Estadística d’Edificació i Habitatge:

    Amb les dades corresponents al projecte d’edificació i signat pel promotor i el tècnic corresponent. www.habitatge.gencat.cat

  • Estudi o Estudi bàsic de seguretat i salut:

    Amb indicació del pressupost del referenciat estudi, signat i visat (si s'escau) per un Tècnic competent.

  • Full de designació del coordinador de Seguretat i Salut.

    En cas de ser necessari segons el RD 1627/1997.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Ajuntament de Vilanova del Camí

Plaça Castell, 1 - 08788 Vilanova del Camí - Barcelona
Telèfon: 938 054 422
Adreça electrònica: vilanovac@vilanovadelcami.cat
Horari:  
Atenció al públic: de 9 a 14 hores de dilluns a divendres i de 17 a 19:30 hores els dijous, excepte els mesos de juliol i agost

Darrera actualització: 15.07.2021 | 08:17