Aigua de Rigat posa en marxa un nou canal d’atenció directa per Whatsapp

Dimecres, 1 d’abril de 2020

El número de telèfon al qual poden notificar incidències o formular consultes és el 681 351 197

Aigua de Rigat -empresa gestora del cicle de l’aigua als municipis d’Igualada, Òdena, Vilanova del Camí, Copons, La Pobla de Claramunt i la Torre de Claramunt- ha posat en marxa un nou canal d’atenció directa amb els clients a través de la plataforma de missatgeria Whatsapp.

En l’actual situació d’estat d’alarma per la pandèmia COVID-19, Aigua de Rigat reforça i facilita la comunicació directa amb les més de 30 mil llars de la comarca de l’Anoia a les quals presta el servei de subministrament d’aigua. Per això, la companyia atendrà les peticions de dilluns a divendres, de 8.30 h a 16.30 h.

Aigua de Rigat ha elaborat un document de Preguntes i respostes sobre el servei d’aigua durant la crisi sanitària del COVID 19 que podeu consultar en aquest enllaç.

Darrera actualització: 2.04.2020 | 19:50