Programa d’incentius a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) (BDNS 585774) – Línia 2
L’Ens atorgant ha estat l’Institut Català d’Energia, organisme vinculat a la Generalitat de Catalunya.
En el marc de compliment dels objectius i fites del PRTR, aquesta subvenció compleix el component 1 ‘Pla de xoc de mobilitat sostenible, segura i connectada en entorns d’urbans i metropolitans’.
L’objecte subvencionat és la instal·lació d’un punt de càrrega elèctrica al pàrquing del cos de la Policia Local de Vilanova del Camí, per promoure la compra de vehicles elèctrics pertanyents a la flota municipal.
La normativa aplicada és:
- Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajudes a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.
- Reial decret 406/2023, de 29 de maig, pel qual es modifiquen el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril.
Informació de la concessió:
- IMPORT ATORGAT: 3.964,24 €
- Resolució parcial d’atorgament de subvencions en el marc de la Resolució ACC/2914/2021, de 27 de setembre, per la qual es fa pública la convocatòria de l’any 2021 per a la concessió de subvencions del Programa d’incentius a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) (BDNS 585774), del 03 d’octubre de 2024.
- IMPORT ATORGAT: 2.171,94 €