L’Ajuntament demana la col·laboració de la ciutadania per incorporar el telèfon a les dades del padró

Dijous, 23 de setembre de 2021

L’Ajuntament vol incorporar un número de telèfon de contacte a les dades del padró municipal. Aquesta no és una dada obligatòria del padró, però des de l’Ajuntament creuen important tenir aquest telèfon que permetrà contactar de manera ràpida i directe en cas de necessitat.

L’alcaldessa Noemí Trucharte, explica que durant aquesta pandèmia s’han donat situacions diverses en les quals hauria estat necessari tenir un telèfon de contacte, especialment de persones grans o vulnerables, bé per poder fer un seguiment de la seva situació, bé per fer-los arribar de primera mà, informació del seu interès. 

Com que aquesta és una iniciativa voluntària, caldrà que les persones que vulguin incorporar el seu número de telèfon a les dades del padró vagin directament a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Vilanova del Camí. El seu horari és de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h i els dijous també de 17:30 a 19:00 h.

També es pot fer el tràmit a l’OAC del Casal de la Gent Gran, de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 i els dilluns i dimecres també de 17:00 a 19:00 h.

Darrera actualització: 23.09.2021 | 20:28