Punt Telemàtic - Mercat Municipal Sant Hilari

Demana cita al WhatsApp 621 192 816
o a vnvc.punttelematic@vilanovadelcami.cat

 

El Punt Telemàtic es va crear el març de 2020, arran de la pandèmia, per acompanyar en el suport digital a les persones que no tenien accés a les noves tecnologies, bé per manca de recursos, bé per manca de coneixements.

Atén les consultes com les estan relacionades amb gestions o tràmits amb organismes com el SEPE, el SOC o l’INSS. També són habituals les consultes, gestions o tràmits relacionats amb habitatge, l’Imserso, TMB o amb altres serveis de la Generalitat com el Bo social. També les sol·licituds de cita prèvia amb diferents organismes, l’extracció de certificats, declaracions de documentació, requeriments i també la sol·licitud de prestacions, o ajudes.

El servei, exclusiu per a residents empadronats al municipi, requereix sol·licitar cita trucant al 621 192 816 o enviant un missatge a través de WhatsApp.

C/ Mossén Borràs, 39 - 08788 Vilanova del Camí - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Alba Còdol
Telèfon: 938 054 422 extensió 194
Telèfon: 621 192 816
Adreça electrònica: vnvc.punttelematic@vilanovadelcami.cat
Horari:  
Horari habitual (del 16 de setembre al 14 de juny):
Dilluns a divendres de 8:00 a 14:00
Dimecres de 17:00 a 19:30 hores

Horari d'estiu (del 15 de juny fins al 15 de setembre):
Dilluns a divendres de 8:00 a 14 hores
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 7.05.2024 | 09:35