Sol·licitud de certificat per tramitar la incapacitat temporal de treballadors en SECTORS ESSENCIALS en situació excepcional de confinament total

Per a treballadors/es de sectors ESSENCIALS que no han pogut accedir al seu lloc de treball

Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica l'empadronament al municipi de Vilanova del Camí d'una persona en un domicili, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants i que aquest domicili està situat a la zona de restricció de sortida de persones amb motiu dels casos d'infecció per SARS-CoV2.

Tràmit pas a pas
 
1 - Descarregueu i ompliu els documents adjunts de Declaració responsable i Certifcat d'empresa que es troben a la banda dreta d'aquest formulari, i que són editables en el mateix ordinador.
 
2 - Cliqueu sobre l'accès a Tramitar la Instància genèrica, i seleccioneu clicant Instància generica. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació i adjunteu com a arxius en format pdf o imatge la documentació requerida (declaració responsable i certificat d'empresa. Finalment, premeu "Enviar".
 
IMPORTANT: Si no teniu un certificat digital, us podeu donar d'alta a l'IdCAT mòbil en el mateix moment de fer el tràmit telemàtic. Necessitareu el DNI i la targeta sanitària individual (TSI). Podeu sol.licitar-lo en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil
 

ATENCIÓ

En cas de dificultad o impossibilitat d'accedir al tràmit, que requereix certificat digital, el podreu fer presencialment a les oficines de l'Ajuntament, tot demanant cita prèvia al telèfon 93 805 44 22, en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres de 8 a 15 h.

Aquestes gestions es farien els dimecres al matí

 

3 - El certificat sol.licitat i la resta de documentació adjunta s'enviarà al CAP que el sol.licitant hagi indicat en el formulari de tramitació, per tal que es pugui tramitar la incapacitat temporal en situació excepcional de confinament total.

Les IT per confinament són responsabilitat de l’ICAM, i per tant, no s’han de realitzar en els CAP. L’ICAM mitjançant els Ajuntaments realitzaran circuit per tramitar aquestes baixes.

4 - Per rebre el volant de baixa emès pel vostre CAP cal que us doneu d'alta a "la meva salut" al Canal Salut de la Generalitat de Catalunya. Adjuntem l'enllaç: 

https://canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre

Telèfon d'informació/atenció del Canal Salut: 900 053 723. De dilluns a divendres, de 8h a 20h.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada
Estar empadronat al municipi
Treballar en un sector considerat com essencial.
Estar obligat a desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per raons laborals.
Impossibilitat de realitzar el seu treball sota la fórmula de teletreball.
No percebre cap altre prestació pública.
Que se li hagi denegat expressament la possibilitat de desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per motius laborals, per part dels cossos de seguretat.

Cal aportar:

  • Declaració responsable (als efectes de l'aplicació de la Disposició addicional 21a. del RDL 11/2020, de 31 de març, pel que s'adopten mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per a fer front al COVID-19).
    Certificat emès per l'empresa que acrediti la impossibilitat de realitzar el seu treball sota la fórmula de teletreball. (EN EL CAS DE TREBALLADORS/ES PER COMPTE D'ALTRI).
    Els dos models estan disponibles a la a la banda dreta d'aquest tràmit.

Canals de tramitació:

Darrera actualització: 08.04.2020 | 21:37