Ajuts a les famílies amb nens/es cursant estudis a l’escola de música curs 2022 – 2023
L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha obert el període perquè les famílies vilanovines que inscriguin als seus fills o filles als estudis de l’Escola de Música d’Igualada puguin sol·licitar-ne una subvenció de l’activitat.
Aquest ajut s’emmarca en el conveni signat entre l’EMMI i l’Ajuntament de Vilanova del Camí.
Aquest tràmit s’ha de fer telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, fent servir la instància genèrica i adjuntant la documentació que s’especifica més avall i que adjuntem a la banda dreta d’aquest tràmit.
El període de sol·licitud serà fins al 17 de novembre de 2022.
|
Per a més informació us podeu dirigir a l'Àrea d'Educació, al telèfon 938054411 - Ext. 4, i també a l'adreça electrònica: cultura@vilanovadelcami.cat
Quan es dóna resposta:
Una vegada comprovat que la persona sol•licitant compleix els requisits necessaris per ser beneficiari de la subvenció i que ha presentat tota la documentació d’acord amb les presents bases.
En cas contrari, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini de 10 dies esmeni el defecte o aporti la documentació requerida.
Si no es dóna compliment al requeriment s’entendrà que la persona desisteix de la seva sol•licitud.
Qui pot sol·licitar-ho:
Per tal de ser beneficiari/a de la subvenció econòmica s’han de complir els següents requisits:
1) Estar empadronades a Vilanova del Camí.
2) Tenir nen/a matriculat a l’Escola de Música d’Igualada.
3) Estar al corrent dels deutes tributaris amb Hisenda i amb l’Ajuntament de Vilanova del Camí, així com amb la Seguretat Social
Cal aportar:
-
*La documentació requerida a les bases és la següent:
· Instància genèrica.
· Copia DNI/NIE.
· Copia matrícula en curs.
· Certificat d’estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries, seguretat social i amb l’Ajuntament de Vilanova del Camí o autorització a la consulta de dades.
· Document acreditatiu del compte bancari.
· Rebuts justificants del pagament de la matrícula i la primera mensualitat.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Instància genèrica + *documentació requerida a les bases específiques.
Tramitar ara -
Presencial
Departament de Cultura i Educació de dilluns a divendres en horari de 8 a 15 h